среда, 11 сентября 2013 г.

Шкідливі програми malware



Шкідливі програми( на англ. malware) - будь-яке програмне забезпечення призначине для отримання несанкціонованого  доступу до компютера, з метою викрадення, спотворення чи знищення інформації. Нажаль антивірусні програми незавжди можуть виявити такі шкідливі програми. Недавно із цією проблемою стикнувся і я
Спочатку зявилась проблема, до деяких адресатів недоходили від нас листи, через те що мій ір попав у спам базу. Невияснивши спочатку проблеми через що саме ір потрапив у спам бази, я швидко видалився із цих спам баз, проблема зникла, і згодом повторилася. Знову мій ір був у спам базах.
Я зрозумів, що тут треба приділити більше уваги і розібратися у проблемі через що саме ір адрес попадає у спам бази. CBL - спам база у якій був мій ір, повідомила, що
This IP address is infected with, or is NATting for a machine infected with the ZeuS trojan, also known as "Zbot" and "WSNPoem".
ZeuS is a malicious software (malware) used by cybercriminals to commit ebanking fraud and steal sensitive personal data, such as credentials (username, password) for online services (email, webmail, etc.).
Це означає, що на компютері є шкідливі програми, які треба почистити. Почитав трохи про ZeuS trojan в інтернеті, дуже відома програма троян нового типу, заразила мільйони компютерів, викрала тисячі акаунтів у дуже відомих іт компаній, активно розповсюджувалась через соціальну мережу facebook.
Ліцензійна антивіруска не виявила нічого підозрілого. Нажаль вона немогла виявити такого типу шкідливу програму. Є спеціальні для цього програми наприклад Malwarebytes Anti-Malware Chameleon, скачати її можна тут.
За допомогою Malwarebytes Anti-Malware виявив багато шкідливих програм та повидаляв.
Як користуватися програмою у наступному пості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий