пятница, 11 октября 2013 г.

Знову цікавий випадок зі мною приключився

Сьогодні мав цікавий випадок. Позвонила на тижні знайома яка раніше працювала зі мною і попросила для дочки допомогти вибрати ноутбук. Попередньо допомагав вибрати для її сина, покупкою  були дуже задоволені, але син поїхав як часто у нас буває закордон на робота та забрав свій ноут. Тому вона вирішила купити щось для дочки, всештаки дитина вчиться і без компа зараз нікуди

Договорились після роботи зустрітись у магазині. Ноут брали у кредит. Порадив їм хороший магазин у якому ціни приблизно як у інтернет магазинах, невеликий за розмірами, але кілька раз в них брав людям, то були задоволені, можна оглянути техніку, а основне що можна кредит оформити.

Підійшли до ноутбуків не встиг оглянути як вже біля нас продавець консультант ввічливо пропонує допомогу, питає назвати можливості компа щоб запропонувати що брати. Ввічливо йому відмовив, знаю я їхні ті всякі штуки, маркетингові ходи, і попутне навязування товару що треба в першу чергу продати та додаткових послуг, та його допомога мені непотрібна я розбираюсь добре у техніці. А да, мені сподобалось як він почав переконувати що глянцевий екран краще від матового. Він падлюка ніби не знає як від нього очі болять та на екрані у сонячну погоду видно відзеркалення всіх предметів. Мені ж байки не треба розповідати.

Попросив консультанта трохи зачекати, хотів оглянути що було в наявності. А в наявності було багато цікавих моделей. Вияснив у знайомих для чого їм той ноутбук на яку суму розраховують. Сказали що сильно крутого не треба, в круті  ігри грати дівчинка не буде, зд моделюванням чи кресленням займатись теж не буде, в основному для інтернету та набору текстів.

Тяжко було оприділитися, тикнув їм кілька хороших моделів, кажу дивіться що більше для душі, вибирайте, пояснив що де яка має які переваги. Тут мама і дочка розгубилися, такий ступор цікавий, що я зрозумів що треба брати ініціативу у свої руки.

Звернув увагу їм на цю модель Asus X501A (Экран 15.6" (1366x768) HD LED, глянцевый / Intel Pentium B970 (2.3 ГГц) / RAM 2 ГБ / HDD 320 ГБ / Intel HD Graphics / без ОД / LAN / Wi-Fi / веб-камера / DOS / 2.07 кг / темно-синий). Погодилися.
noutbuk_asus_x501a_blue_x501a-xx113d

Що мені в ньому сподобалось, це ціна 2700 грн, процесор інтел 2,3 та особливо його невелика вага 2 кг. Для малої цілком вистачало.
Оформили, перевірили та розбіглися. Забрав додому щоб програм поставити.
Все було б добре, але одне но. Ноут був без сд-рома. Мене це не розтроювало, бо сд-ромом користуюсь дуже рідко. Але людям за це вилетіло з голови сказати. Віддав їм ноут. На другий день плачевний звінок.
Нема сд-рома, без сд-рома ніяк, земля перестає обертатися, життя втрачає сенс...
Гм, та кажу це не біда, можна докупити зовнішній 280 грн коштує, по юзб підключив, тай маєш собі щастя. Ні але дівчинка так розтроїлась, що сд-ром має бути обовязково всередині, і як він без нього буде працювати. Захотіла обміняти його на будь-який інший але із сд-ромом.

Впринципі пояснив їй нормально, що його перевага в тому що він компактний, я це в мільйон раз краще ніж би він був із сд-ромом, але ващий на пів кілограма. Зараз мало хто дисками користується в основному всі через інтернет, флешки, зовнішні накопичувачі. По голосу чув що переконати вроді не зміг. Яке вже вони там рішення прийняли чи міняти на інший чи залишити, мене не хвилює, я альтернативу запропонував.

Цікавить думка, я дисками зараз практично не користуюсь, те що писалося роками так і лежить мертвим грузом. В основному використовую те що збережене на компі. І то не завжди часу вистачає перебрати, посортувати. Тому для мене на сьогодні сд-привід це практично зайва штука. Є зовнішній якщо потрібно підключив, покористувався та сховав у шафу.
Як Ви вважаєте чи потрібен сьогодні сд-привід на компютері. Що важливіше, розмір ноутбука чи наявність у ньому приводу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий