воскресенье, 21 апреля 2013 г.

Тайський суп

tom-yam-kung2
Привіт, сьогодні поділюся враженням від смакування тайського супу та його рецептом. Як писав класик "... і чужому навчайтесь, і свого не цурайтесь". Суп Том Ям Кунг дуже популярний в тайланді, існують сотні рецептів його приготування. Тайський суп готують на основі курячого бульйону з грибами, шматочками лимона і криветками

У тайланді суп Том Ям готують на кожному кроці, його полюбляють смакувати як місцеві тайці так і туристи. Щоб скуштувати тайський суп необовязково їхати до тайланду. Його без особливих проблем можна приготувати у себе дома.
Чому саме тайський? Він мені дуже сподобався, нажаль я небув у тайланді, але друзі які готували цей суп нещодавно там побували. Смакував його з особливим задоволенням, його гострий смак додає якогось шарму. Гостру їжу споживаю рідко, але суп мені дуже сподобався. Можливо хочеться якогось різноманіття чи екзотики.
Отже складники:
- курячий бульйон 500мл;
- креветки 10 шт;
- імбир 10гр;
- помідори 2 шт;
- печериці 2 шт;
- лайм.
Готується тайський суп дуже просто. Закипятіть бульйон, додайте почищені криветки(можна придбати почищені), натертий на терці чи порізаний кружальцями імбир, поріжте та додайте помідори, печериці та витисніть лайм. Варити приблизно 5-7 хв.
Можна також додавати приготовлений соус перець чилі з часником, але як на мене це зайве він й так получається гострий. Також можна додавати кокосове молоко, якщо відшукаєте, це на любителя, варіантів приготування безліч. Не бійтесь експерементувати та смакуйте на здоров'я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий